Monday, July 7, 2014

June Favorites 2014


Evo mene sa još jednim mjesečnim favoritima.. Ovoga puta se ponavlja jedan proizvod, i ne zato jer nisam imala neki drugi favorit, nego zato što je toliko savršen da  se opet morao pojaviti među favoritima ovog mjeseca...
Da ne odugovlačim sa brbljanjem, dame i gospodo ovo su zvijezde lipnja :)
Kosa


Da da, dobro vidite, malu žutu bočicu sa princezom i da da, to je dječji proizvod, a sada ću Vam reći zašto je ta bočica među favoritima. U zadnje vrijeme moja kosa, nije moja kosa, kao da je nečija tuđa, i uopće me ne sluša, i to mi je već počelo malo ići na živce :) Dakle petlja se, i dobivam dredlove kao Bob Marley... I trebalo mi je nešto što će ovu moju grivu raspetljati, jer nije uopće bitno koliko ja nju puta počešljala ona je nakon 2 sekunde opet zapetljana. Dva su razloga zašto sam baš dječiji proizvod za raščešljavanje kose odabrala. Prvi je jer miriši po trešnji :) , a drugi jer mi je trebao za malu nećakinju koja očito ima iste probleme kao i mi veliki. 
Odličan je, raspetlja mi kosu odma. Ako želite kupite, nećete požaliti.
Le Petit Marseillais ova predivna posudica, sa još predivnijim mirisom me oduševila. Maska za oštećenu kosu s karite mlijekom i medom, jedna riječ PREDIVNO :)
Organix maroccan curling perfection defining cream, super je za ljetne mjesece, jer samo operem kosu i posušim ručnikom i utrljam u vrhove kose, malo stiliziram kosu i Ta-Da, spremna sam. Ne volim koristi nikakve fenove, figare i ekipu po ljeti, jer mislim da je kosi već dovoljno sunce i more i sol, i da joj jadnoj ne treba još dodatna vrućina. Inaće imam blago valovitu kosu, pa je ova kremica idealna za beach look.
Tijelo

Ah taj prokleti celulit, sa svim prehranama i vježbama i litre i litre vode koje dnevno popijem ni to mu nije dovoljno da se barem trunčicu smanji, ali zato evo rješenja. Firming cellulite serum, učvrščuje kožu i samim time celulit je manje vidljiv. Ali ovaj serum  samo 5 %  pomaže, cure moje bez kvalitetne prehrane i vježbe nema te čarobne kreme koja će ukloniti ovu napast :)
Inače ljeti volim voćne mirise, i sve što ima veze sa kokosom, ali nikako nisam mogla odoljeti vaniliji. Body scrub sa shea maslacom, vitaminom E, ostavlja kožu glatkom i hidratiziranom.
PINK  zvijezdica moja. Maslac za tijelo koji miriši predobro, voćno ma baš ljetni miris, a najbolja stvar je što ima u sebi sitne zlatne čestice što je idealno za lijepi preplanuli ten.

Jean Paul Gaultier Summer fragnance, obožavam ga, i nemogu Vam opisati miris morat ćete do parfumerije :)
Make up
Make up base Sweet Princess kupljen u Bangkoku, nježnog mirisa, čak malo miriši i na kremu za sunčanje :) ostavlja lice nježnim i glatkim idealna podloga za make up.
Obožavam ljeti "žive" boje, malo rumenila, malo maskare i ruž na usnice i to je to, to je dovoljno, takve boje podignu cijelokupan izgled. Nisam se mogla baš odlučiti za jedan ruž pa eto Vam 3 :) . I tu se pojavljuje ponovo Revlon Colorburst...
Revlon Colorburst-Audacious
Nyx butter lipstick-Little Susie
Paula Dorf-Razzle


Curke to je to!
 Pišite nam, komentirajte, kakve biste postove htjele čitati
Puseki
post signature

2 comments:

  1. Već sam gledala ovaj dječiji sprej za raspetljavanje i mislim da ću morat isprobat, inače koristim Gliss Kur sprejeve i favorit mi je onaj u zlatnom pakiranju. :)

    ReplyDelete
  2. joj nyx bih voljela imati, zato sam i ljubomorna jer ga ima u Osijeku :/// ja sam si kupila šampon od le petit marseiliais isto mi je preeeefini, ali željela bih masku da mi ojača ju za more i tijekom mora! voljela bih i više riječi o njemu :)

    ReplyDelete