Thursday, March 20, 2014

L'Oreal Miss Manga mascara - first impression


Na nedavno održanom Beauty Blog Day-u 2014, od sponzora smo dobile poklončiće među kojima je bila i  L'Orealova nova maskara Miss Manga - mega volume


Prednosti proizvoda - " ultra voluminizirane trepavice, 2 x otvoreniji izgled, pomična četkica 360°, ima široku bazu kako bi zahvatila svaku pojedinačnu  gornju trepavicu i tanki vrh četkice kako bi se dodatno naglasile sitne donje trepavice. Fleksibilnost četkice omogućuje da svaka trepavica bude obavijena intenzivno crnom formulom, voluminizirana od korijena do vrhova "


Počet ću od pakiranja jer sam vizualni tip i inače me uvijek prvo privuče izgled pakiranja :) stvarno je slatko, crno u kombinaciji sa metalic rozom ne može se pogriješiti !
Što se tiče četkice, na prvu sam bila dosta skeptična, ali me ugodna iznenadila. Daje volumen trepavicama, otvara pogled, doslovce daje taj Manga look.
 Jedina stvar koja mi se ne sviđa je to da kod dva nanosa maskare, moje trepavice su se spojile, dok kod jednog nanosa su ostale lijepo razdvojene. Plus ove maskare je da se ne razmazuje, ne trusi se i lako se skida. 

Na slici 1. i 2. su dva sloja maskare, na slici 3. i 4. jedan sloj.


Iskreno, meni se više sviđa s jednim slojem, daje prirodni izgled trepavica.

Da li ste isprobale Miss Manga maskaru?
Kakva su Vaša mišljenja?
post signature

No comments:

Post a Comment