Wednesday, April 30, 2014

April Favorites



I ovog mjeseca se našlo par stvarčica, par malih favorita J

Lice

Vjerujem da ste sve upoznate sa čarobnim štapićem zvanim Idealia eyes. Ovo je fenomenalno, koristim ju nešto više od mjesec dana, i stvarno je odlična. Neću previše duljiti, jer mislim da je svima jasna riječ  FENOMENALNO.


Make-up remover koji trenutno koristim je The Body Shop Camomile, nježna vodica, ugodno mirisa kamilice. Idealna, za osjetljivu kožu, nježna i samim time što je od kamilice, umiruje kožu i pripremaju za ugodne snove.

Make-up

Elf contouring blush & bronzer, super pigmentacija, odlične nijanse boje, ako se uspijete dočepati, svakako preporučujem.


Ah, taj Revlon ColorBurst matte balm, ja sam doslovno opsjednuta, to je sve što ću Vam reći ;)
245 Audacious

Essence I Runway highlighter, mislim da više nije dostupan, dugo sam tražila dobar highlighter, i napokon sam ga pronašla.

Maybelline the hyper curl volum express maskara, već ju duže vrijeme koristim, super pigmentacije, ne trusi se i ne spaja trepavice..





Nokti

Ovaj mjesec sam puno, puno koristala ove dvije predivne bojice, idealne za proljeće :D
elf bubble gum pink / essie lapiz of luxury

Tijelo

Victoria`s Secret Passion Struck fuji apple & vanilla orchid, sama činjenica da se u ovoj bočici nalazi cvijet orhideje, i još orhideja vanilija, što da Vam kažem, preeedobar body mist, ugodnog cvjetnog mirisa.
I moj trenutni parfem favorit mjeseca je Christina Aguilera Royal Desire


Cure to bi bilo to od mene, pusek…
Koji su Vaši favoriti?

3 comments:

  1. Super mi izgleda ova Revlon ColorBurst, ja ga trazim posvuda vec mjesecima i nikak da ga nadem i kupim :/

    ReplyDelete
  2. :/ ja sam ga iz Amerike dobila, mislim da još nije došao u Hrvatsku, nažalost....

    ReplyDelete
  3. Meni vichy idealia za oci ne radi nista osim vizualno, ali dugorocniji ucinak 0 :( bas sam i ja htjela pitati za revlonku, predivna je, i vec su mi zapele 4 nijanse za oko :D

    ReplyDelete