Sunday, June 15, 2014

☼ Get ready for summer ☼ Move your body


Iako  je sezona kupanja i sunčanja već počela, nikada nije kasno za početak neke vrste tjelovježbe.
Znam i sama koliko sam si puta rekla, ma joooj opet se nisam dovela u red nakon zime i silnih finih stvari koje sam papala J . Zato sam ove godine počela vježbati, zapravo počela sam vježbati prije nekih 20-tak dana, aliii kao što sam rekla nikada nije kasno za početi.
Razmišljala sam što trebam sve srediti na svom tijelu i u prvi plan su pale noge i guza, i tako sam krenula sa slavnim squatovima ili čučnjevima. Ima jedna super stranica za koje ste već sigurno čule 30 day challenge, ja sam si izabrala čučnjeve i još sam si dodala sama neke dodatne vježbice kako bi učvrstila mišiće .





Najteže je početi, uvijek su tu neke izlike: danas ne stignem, umorna sam, moram ovo moram ono, ali zaista 30 min dnevno imate vremena, bilo to ujutro, popodne ili navečer, sami birate intenzitet, koliko ćete vježbati i to sve možete raditi od doma.

Pošto je ovo Get ready for summer serija postova, ove vježbe su kao stvorene za temu 
J


Naravno da uz vježbanje morate paziti na prehranu, tako da se pozdravite sa njami hranom, pijte punoo tekućine, nije teško kao što se čini, jer ipak na kraju kad vidite rezultat, sav trud i odricanja će se isplatiti.
Izaberite si same koju vrstu tjelovježbe želite raditi, trčanje, vožnja biciklom, rolanje, plivanje, plesanje, ma bilo što što vam padne napamet.




Cure nadam se da sam Vas motivirala, ali zapamtite sve što radite, radite da prvenstveno budete lijepe sebi, a ne drugima J !!!!
A sada prestanite sjediti na kompjuteru i pokrenite se ;)






post signature

No comments:

Post a Comment